Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл.
-
Берілетін дәреже / біліктілік7M01705 - Орыс тілі мен әдебиеті Білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміПедагог. Орыс тілі және әдебиеті мұғалімі
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7 (Кіші деңгейлер 7.1; 7.2; 7.3; 7.4 )
-
Кәсіби қызмет саласыбілім, ғылым, Әлеуметтік сала, мәдениет.
-
Кәсіби қызмет нысаны- меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан барлық үлгідегі және түрдегі орта білім беру ұйымдары; техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары. - жоғары оқу орындары; - ғылыми-зерттеу институттары; - білім беру жүйесі қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары; - білім беру саласындағы уәкілетті және жергілікті атқарушы органдар
-
Кәсіби қызмет түрлері- білім беру (педагогикалық); - оқу-тәрбие; - оқу-технологиялық; - әлеуметтік-педагогикалық; - ғылыми-зерттеу; - ұйымдастырушылық-басқарушылық
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Социолингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыруға және кәсіби қызметте іргелі ғылыми-педагогикалық, басқарушылық, коммуникативтік білім мен дағдыларды қолдануға ықпал етеді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Технологиялық дайындық кәсіптік білім беру жүйесіндегі заманауи педагогикалық проблема ретінде қарастырылады. Педагог-филологтардың әдістемелік дайындығы орыс тілі мен әдебиетін оқытудың әдістері мен құралдарын анықтауға жалпы көзқарастар береді. Білім алушыларды технологиялық даярлаудың әдістемелік жүйесін зерделеу оқытудың неғұрлым тиімді жолдарын таңдауға мүмкіндік береді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Модуль білім алушылардың лингвистикалық және әдеби құзыреттілігін дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Ол университеттегі лингвистикалық және әдебиеттану пәндерінің циклін қорытындылайды, студенттердің Мұқият тілдік және әдеби дайындығына негізделген. Әдебиеттану пәндерінің кешенін зерделеу түлекті зерттеу және әдеби-сыни қызметке, әртүрлі деңгейдегі оқу орындарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру жөніндегі жұмысқа дайындайды.