• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
6B01703 - Орыс тілі және әдебиеті
B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
2022 жыл - 4 орын 6В01703 "Орыс тілі мен әдебиеті" білім беру бағдарламасы "Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті" КЕАҚ филология факультетінің Шет тілдер кафедрасымен әзірленген және жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін дайындау үшін қажетті негізгі құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Білім беру бағдарламасын әзірлеу кезінде кәсіби стандартта жазылған барлық еңбек функциялары ескерілді: оқыту, тәрбиелеу, әдістемелік, зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік. Психологиялық-педагогикалық және әдістемелік циклдердің пәндеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім беру бағдарламасында филологиялық құзіреттілікті қалыптастыру үшін лингвистикалық және әдебиеттану циклдерінің пәндеріне жүйелі-функционалды көзқарас жүзеге асырылады. Бұл бағдарламаның бірегейлігі түлекке өзінің шығармашылық әлеуетін тек осы салада ғана жүзеге асыруға мүмкіндік беретін қосымша құзыреттерді қалыптастыру болып табылады.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
Мақсаты
Орыс тілі мен әдебиеті жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар жоғары білікті мұғалімдерді (орыс және орыс емес мектептерде оқыту) келесі салаларда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті: студенттің жан-жақты дамыған тұлғасын қалыптастыру, орыс тілі мен әдебиеті саласындағы жүйелі білімді қалыптастыру, орыс тілі мен әдебиеті бойынша қазіргі заманғы ғылыми-әдістемелік деңгейдегі оқу үрдісін ұйымдастыру, ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    «6В01703 – Орыс тілі мен әдебиеті» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Педагог. Орыс тілі және әдебиеті мұғалімі (орыс және орыс емес мектептерде оқыту)
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6 (кіші деңгейлер 6.1; 6.2; 6.3; 6.4 )
  • Кәсіби қызмет саласы
    - білім беру; - ғылым; - мәдениет; - бұқаралық ақпарат құралдары; - баспа ісі.
  • Кәсіби қызмет нысаны
    жалпы білім беретін орта мектептер (орыс және орыс емес оқыту тілдерімен), арнайы орта мекемелер, кәсіптік мектептер, гимназиялар, лицейлер, колледждер, мәдени-ағарту мекемелері, бұқаралық ақпарат құралдары.
  • Кәсіби қызмет түрлері
    білім беру (педагогикалық) - орта жалпы білім беретін мектептерде (орыс және орыс емес оқыту тілдерімен), орта кәсіптік білім беру ұйымдарында, кәсіптік мектептерде, сондай-ақ басқа да түрлер мен нысандардағы оқу орындарында, әртүрлі оқыту курстарында орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі ретінде; - әдістемелік - тәрбие - эксперименттік-зерттеу-Зерттеуші мұғалім ретінде, сондай-ақ әртүрлі қорлар мен жобалардың қызметкері ретінде; - ұйымдастырушылық-басқарушылық-мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдарда әртүрлі деңгейдегі басшы ретінде; – әлеуметтік-коммуникативтік-мұражай, кітапхана қызметкері, баспа редакторы, БАҚ қызметкері.
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Әлеуметтік-саяси білім негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Мәдениетаралық диалог пен табиғи, материалдық және рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін талдау және сыни тұрғыдан түсіну, командада жұмыс істеу және шағын ұжымдардың жұмысын ұйымдастыру, өзінің физикалық, рухани және адамгершілік қасиеттерін дамыту.

Оқытудың әлеуметтік-коммуникативтік аспектісі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Мәдениаралық ортада ауызша және жазбаша түрде тиімді қарым-қатынас жасау, тілдік пәндерді деңгейлеп оқыту нәтижесінде өз ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, Әлеуметтік, мәдени) іске асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларының әртүрлі жағдайларында орыс, қазақ және ағылшын тілдерінде коммуникацияға қатысу.

Психологиялық-педагогикалық дайындық

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Әлеуметтік, Жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерді, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру. Ғылыми жобалау және оқуға шығармашылық көзқарас арқылы оқытудың жеке, Мета-пәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін бағалау.

Мәдениеттану дайындығы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

ON 2. Мәдениаралық ортада ауызша және жазбаша түрде тиімді қарым-қатынас жасау, тілдік пәндерді деңгейлеп оқыту нәтижесінде өз ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, Әлеуметтік, мәдени) іске асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларының әртүрлі жағдайларында орыс, қазақ және ағылшын тілдерінде коммуникацияға қатысу. ON 5. Интеграцияланған мәдени тәсіл негізінде әлеуметтік-тарихи тәжірибе контекстінде әдеби және лингвистикалық құбылыстарды зерттеңіз. ON 7. Ғылыми жобалау және оқуға шығармашылық көзқарас арқылы оқытудың жеке, Мета-пәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін бағалау.

Техноло-әдістемелік дайындық

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

- Қойылған білім беру мақсаттарына қол жеткізу үшін оқытудың неғұрлым тиімді әдістерін, тәсілдерін және дидактикалық құралдарын таңдау - Оқытудың жеке, мета-пәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін бағалау.

Қазіргі орыс тілінің теориясы мен практикасы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Орыс тілін оқу пәні ретінде және басқа пәндерді зерттеу құралы ретінде қолдана отырып, мәтіндік қызметті ұйымдастыру негізінде пәнаралық интеграцияны жүзеге асыру. Сөйлеу әрекетінің барлық түрлері (тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым) бойынша коммуникативтік дағдыларды және функционалдық сауаттылықты қалыптастыру арқылы Шығармашылық Белсенді тілдік тұлғаны дамыту, білім алушылардың ойдағыдай әлеуметтенуіне ықпал ету.

Әлемдік әдебиет контекстіндегі орыс әдебиеті

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

- Әлемдік әдебиет қатарындағы фольклор мен орыс әдебиетінің орны мен өзіндік ерекшелігін анықтау. - Шығарманың көркемдік әлемін мәдениет пен әлеуметтік-тарихи тәжірибе контекстіндегі шығармалардың формасы мен мазмұнының бірлігінде түсіндіру.