Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік«6В01703 – Орыс тілі мен әдебиеті» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміПедагог. Орыс тілі және әдебиеті мұғалімі (орыс және орыс емес мектептерде оқыту)
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6 (кіші деңгейлер 6.1; 6.2; 6.3; 6.4 )
-
Кәсіби қызмет саласы- білім беру; - ғылым; - мәдениет; - бұқаралық ақпарат құралдары; - баспа ісі.
-
Кәсіби қызмет нысаныжалпы білім беретін орта мектептер (орыс және орыс емес оқыту тілдерімен), арнайы орта мекемелер, кәсіптік мектептер, гимназиялар, лицейлер, колледждер, мәдени-ағарту мекемелері, бұқаралық ақпарат құралдары.
-
Кәсіби қызмет түрлерібілім беру (педагогикалық) - орта жалпы білім беретін мектептерде (орыс және орыс емес оқыту тілдерімен), орта кәсіптік білім беру ұйымдарында, кәсіптік мектептерде, сондай-ақ басқа да түрлер мен нысандардағы оқу орындарында, әртүрлі оқыту курстарында орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі ретінде; - әдістемелік - тәрбие - эксперименттік-зерттеу-Зерттеуші мұғалім ретінде, сондай-ақ әртүрлі қорлар мен жобалардың қызметкері ретінде; - ұйымдастырушылық-басқарушылық-мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдарда әртүрлі деңгейдегі басшы ретінде; – әлеуметтік-коммуникативтік-мұражай, кітапхана қызметкері, баспа редакторы, БАҚ қызметкері.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Мәдениетаралық диалог пен табиғи, материалдық және рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін талдау және сыни тұрғыдан түсіну, командада жұмыс істеу және шағын ұжымдардың жұмысын ұйымдастыру, өзінің физикалық, рухани және адамгершілік қасиеттерін дамыту.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Мәдениаралық ортада ауызша және жазбаша түрде тиімді қарым-қатынас жасау, тілдік пәндерді деңгейлеп оқыту нәтижесінде өз ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, Әлеуметтік, мәдени) іске асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларының әртүрлі жағдайларында орыс, қазақ және ағылшын тілдерінде коммуникацияға қатысу.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әлеуметтік, Жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерді, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру. Ғылыми жобалау және оқуға шығармашылық көзқарас арқылы оқытудың жеке, Мета-пәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін бағалау.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
ON 2. Мәдениаралық ортада ауызша және жазбаша түрде тиімді қарым-қатынас жасау, тілдік пәндерді деңгейлеп оқыту нәтижесінде өз ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, Әлеуметтік, мәдени) іске асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларының әртүрлі жағдайларында орыс, қазақ және ағылшын тілдерінде коммуникацияға қатысу. ON 5. Интеграцияланған мәдени тәсіл негізінде әлеуметтік-тарихи тәжірибе контекстінде әдеби және лингвистикалық құбылыстарды зерттеңіз. ON 7. Ғылыми жобалау және оқуға шығармашылық көзқарас арқылы оқытудың жеке, Мета-пәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін бағалау.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
- Қойылған білім беру мақсаттарына қол жеткізу үшін оқытудың неғұрлым тиімді әдістерін, тәсілдерін және дидактикалық құралдарын таңдау - Оқытудың жеке, мета-пәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін бағалау.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Орыс тілін оқу пәні ретінде және басқа пәндерді зерттеу құралы ретінде қолдана отырып, мәтіндік қызметті ұйымдастыру негізінде пәнаралық интеграцияны жүзеге асыру. Сөйлеу әрекетінің барлық түрлері (тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым) бойынша коммуникативтік дағдыларды және функционалдық сауаттылықты қалыптастыру арқылы Шығармашылық Белсенді тілдік тұлғаны дамыту, білім алушылардың ойдағыдай әлеуметтенуіне ықпал ету.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
- Әлемдік әдебиет қатарындағы фольклор мен орыс әдебиетінің орны мен өзіндік ерекшелігін анықтау. - Шығарманың көркемдік әлемін мәдениет пен әлеуметтік-тарихи тәжірибе контекстіндегі шығармалардың формасы мен мазмұнының бірлігінде түсіндіру.