Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік7M01702 - Шетел тілі: екі шетел тілі білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміорта білім саласындағы шет тілдері мұғалімі; университеттер мен колледждерде шетел тілдерінің оқытушысы; білім беру жүйесіндегі басшылық лауазымдар (мектептер, колледждер, университеттер); Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің сарапшысы; ғылыми-зерттеу институттары мен университеттерде зерттеуші.
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7 (кіші деңгейлер 7.1; 7.2)
-
Кәсіби қызмет саласы- орта білім - жоғары білім - ғылыми және педагогикалық қызмет.
-
Кәсіби қызмет нысаны- барлық үлгідегі орта білім беру ұйымдары және ведомстволық тиістіліктері; - техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары; - жоғары оқу орындары; - ғылыми-зерттеу институттары; - білім беру қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары - білім берудің уәкілетті және жергілікті атқарушы органдары.
-
Кәсіби қызмет түрлері- педагогикалық – ұйымдастырушылық - басқарушылық – ғылыми-зерттеу
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
A. білім беру және кәсіби қызметтегі дүниетанымдық, социолингвистикалық және философиялық мәселелерді шешу қабілетін көрсетеді B. білім алушылардың жас, сенсорлық және интеллектуалдық қабілеттерін ескере отырып, оқу іс-әрекетінің барлық түрлері контекстінде заманауи әдістер мен технологияларды пайдаланады C. академиялық және әдеби тіл стилінің нормаларына сәйкес ауызша және жазбаша түрде хабарламалар жібереді D. білім беру ортасын зерттеудің принциптері мен әдістерін меңгерген E. ғылыми таным әдіснамасын меңгерген F. магистрлік жұмыс тақырыбында берілген мәселенің мәнін аша отырып, кәсіби міндеттерді шешеді
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
A. білім беру және кәсіби қызметтегі дүниетанымдық, социолингвистикалық және философиялық мәселелерді шешу қабілетін көрсетеді B. білім алушылардың жас, сенсорлық және интеллектуалдық қабілеттерін ескере отырып, оқу іс-әрекетінің барлық түрлері контекстінде заманауи әдістер мен технологияларды пайдаланады С. білім беру ортасын зерттеу принциптері мен әдістерін меңгерген D. білім берудің заманауи парадигмасы контексінде педагогикалық ғылымның дамуының жаңа тұжырымдамалық идеялары мен бағыттарын түсінеді Е. ойлаудың дербестігі мен бастамашылдығын көрсетеді F. магистрлік жұмыс тақырыбында берілген мәселенің мәнін аша отырып, кәсіби міндеттерді шешеді
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Тілдердің академиялық және әдеби стилінің нормаларына сәйкес ауызша және жазбаша түрде хабарлар береді. Лингвистикалық теория мен тілдік бірліктерді практикалық талдау арасында параллельді жүзеге асырады Ойлаудың дербестігі мен бастамашылдығын көрсетеді Жаңа құндылықтарды жасауға, шығармашылық шешімдер қабылдауға дайындығын көрсетеді
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Академиялық және әдеби тіл стилінің нормаларына сәйкес ауызша және жазбаша түрде хабарлар береді Жаңа құндылықтарды жасауға, шығармашылық шешімдер қабылдауға дайындығын көрсетеді Ғылыми таным әдіснамасын меңгерген Лингвистикалық теория мен тілдік бірліктерді практикалық талдау арасында параллельді жүзеге асырады