Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 203 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 25 кредитін игеруі, 12 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл.
-
Берілетін дәреже / біліктілік«6В01706 - Қазақ тілі мен әдебиеті –ағылшын тілі» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі- Қазақ тілі мен әдебиеті және ағылшын тілі мұғалімі білім беру (педагогикалық) – жалпы білім беретін орта мектептерде, лицей, гимназияларда, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында; - Аударма саласында(мемлекеттік органдарда, түрлі кәсіпорын, өндіріс орындарында) - ғылыми-зерттеу (ғылыми-зерттеу мекемелерінде кіші ғылыми қызметкер); - әдеби-шығармашылық (әдеби, мәдени мекемелерде, баспа орындарында); - ұйымдастыру-басқару (орта мектептерде, гимназиялар мен лицей, колледждерде мамандығына тікелей қатысы бар мекемелерде); - өндірістік-басқарушылық (мемлекеттік органдарда, түрлі кәсіпорын, өндіріс орындарында іс-қағаздары мен құжаттау бөлімдерінде) - әдеби кеңесші болып табылады.
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6 (деңгейі 6.1; 6.2; 6.3; 6.4 )
-
Кәсіби қызмет саласыБакалаврдың кәсіби қызметінің саласы еңбек нарығының сұранысына сәйкес анықталады: ▪ білім беру; ▪ ғылым; ▪ аударма ▪ білім беру саласындағы әкімшілік қызметтер (орта және арнаулы орта, жоғары оқу орындары); ▪ әлеуметтік-гуманитарлық қызметтердің басқа да салалары (мәдениаралық қатынас); • құжаттар тілін жүргізу;
-
Кәсіби қызмет нысаны жалпы білім беру және бейіндік мектептер орта (гимназиялар, лицейлер) және арнаулы орта (колледждер, техникумдар) оқу орындары; ғылыми-зерттеу мекемелері; баспа ісінің қызметкері мамандықтың профилімен сәйкес келетін басқа да нысандар бола алады; бастауыш мектептер; мамандандырылған мектептер;
-
Кәсіби қызмет түрлеріқазақ тілі мен әдебиеті-ағылшын тілі білім беру бағдарламасының бітіруші түлегі төмендегідей кәсіби қызмет түрлерін атқара алады: 1) оқыту; 2) тәрбиелеу; 3) әдістемелік; 4) зерттеушілік; 5) әлеуметтік-коммуникативтік. – қазақ тілі мен әдебиеті және ағылшын тілін оқыту; – білім беру мекемелерінде оқу-әдістемелік үрдісті ұйымдастыру жұмыстарын жүзеге асыру; – баспа өнімін түзету, редакциялау; – лингвистика, әдебиеттану, фольклористика және текстология салаларында зерттеулер жүргізу; – ресми-іскерлік құжаттарды дайындайды; – мәдениет саласында ағартушылық жұмыстар жүргізеді; – ауызша және жазбаша аудармаларды жүзеге асырады; – білім беру, мәдениет, басқару мекемелерінде, БАҚ-та, мәдениетаралық қатынас саласында және әлеуметтік-гуманитарлық қызметтік басқа да салаларында филологиялық білімді қажет ететін кәсіптік қызметтерді жүзеге асырады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Ғылыми, этикалық, әлеуметтік мәселелерді шешуде ақпараттық материал жинақтап, ойлаудың қазіргі заманғы мәдениетін және ғылыми ізденістің методологиялық стратегиясын, белсенді азаматтық позиция тұлғаның құқықтары мен еркіндігін құрметтеу мен толерантты әлеуметтік өзара қатынастар дағдыларын қалыптастыруға қабілетті.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу жолында ауызша және жазбаша түрде орыс және шет тілдерінде сөйлесу қабілетіне ие.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Өзін физикалық және адамгершілік тұрғыдан жетілдіру, зияткерлік-мәдени және кәсіби біліктілігін арттыру мақсатында танымдық әдіс-тәсілдерді қолдануды біледі
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әдебиеттану ғылымы мен лингвистиканың негізгі теориялық тұжырымдамаларын анықтайды, өз бетімен танымдық бағытта ойлау мен талдау қабілетін қалыптастырады, болашақ мамандық бойынша атқарылатын іс-шаралар түрін, мазмұнын, қызметі мен міндеттерін зерттеп біледі
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Тіл мен әдебиет ресурстарын тиімді пайдалануда іргелі лингвистикалық және әдебиеттану бағытындағы жаһандық мәселелері туралы пайымдауларды қалыптастырады және оны кешенді талдауға қабілетті.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
психологиялық, педагогикалық және әдістемелік білім жүйесі бойынша алған теориялық білімдерін нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайлардағы кәсіби қызметте қолдануға дағдыланады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
ағылшын тілінің нормаларына сәйкес ауызша және жазбаша түрде хабарлама береді, лингвистикалық теория мен тілдік бірліктерді практикалық талдау арасындағы параллельді жүзеге асырады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
негізгі фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, сөзжасамдық құбылыстарды қамтитын тіл білімі жүйесін, оқытылатын шет тілінің функционалды заңдылықтарын меңгереді, көркем мәтінмен жұмыс істеу негізінде сөйлеу дағдысын дамытады, теориялық білімдерін практикада сынақтан өткізеді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
тіл білімі және әдебиет теориясы мен тарихы, филологиялық талдау және мәтінді түсіндіру саласында алған білімдерін өзінің зерттеу қызметінде қолдана біледі