Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл.
-
Берілетін дәреже / біліктілік7М01701-Қазақ тілі мен әдебиеті білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі- жоғары оқу орнының білім беру үдерісі шеңберінде зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру; - білім алушыларды оқыту және тәрбиелеу жұмыстарын ұйымдастыру; - ғылыми-зерттеу институттарында зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру; - өкілетті және жергілікті атқарушы органдардың білім беруді басқаруда инновациялық үдерістерді қолдауын қамтамасыз ету;
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7 (7.1, 7.2)
-
Кәсіби қызмет саласыбілім алушыларды оқыту және тәрбиелеу жұмыстарын ұйымдастыру; жоғары оқу орнының білім беру үдерісі шеңберінде зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру; ғылыми-зерттеу институттарында зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру; өкілетті және жергілікті атқарушы органдардың білім беруді басқаруда инновациялық үдерістерді қолдауын қамтамасыз ету.
-
Кәсіби қызмет нысаны ғылыми-зерттеу институттары; ғылыми-зерттеу орталықтары; жоғары оқу орындары; кәсіптік білім беретін оқу орындары; орта мектептер; оқу орталықтары; білім алушыларды оқыту және тәрбиелеу жұмыстарын ұйымдастыру; жоғары оқу орнының білім беру үдерісі шеңберінде зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру; ғылыми-зерттеу институттарында зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру; өкілетті және жергілікті атқарушы органдардың білім беруді басқаруда инновациялық үдерістерді қолдауын қамтамасыз ету.
-
Кәсіби қызмет түрлері-Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі - Білім беру (педагогикалық) –қазақ тілді және өзге тілді топтарда қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: - Мектепте факультативтік сабақ ұйымдастырушы; - Ғылыми-зерттеуші (ғылыми-зерттеу мекемелерінде аға ғылыми қызметкер); - Әдеби-шығармашылық бағыттағы (әдеби, мәдени мекемелерде, баспа орындарында) әдеби кеңесші; -БАҚ мекемелерінде әдеби қызметкер, корректор, редактор; - Ұйымдастырушы-басқарушы; - Өндірістік-басқарушылық қызмет; - Білім беру, мәдениет, басқару мекемелерінде; -Іс қағаз жүргізушісі;
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Социолингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыруға және кәсіби қызметте іргелі ғылыми-педагогикалық, басқарушылық, коммуникативтік білім мен дағдыларды қолдануға ықпал етеді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Тіл білімі мен әдебиеттану аясындағы заңдылықтарды, олардың теориялық негіздерін игереді; функционалды грамматика жүйесінде қарастырған ғылыми ой-пікірлерге талдау жасайды, қазақ тілінің барлық салаларының даму заңдылықтары мен өзгеру бағдарларын айқындай алады. Тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті мәселелеріне қатысты білімді жүйелейді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Филология бағытындағы ғылыми-зерттеу және ғылыми қызмет дағдыларын меңгеруге қажетті білімді игереді. Зерттеуге қажетті ғылыми әдістерді бағалап, нақты филологиялық зерттеудің міндеттерін шешу үшін жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана алады. Бітіруші кәсіби қызметін іске асыру үшін психологиялық-педагогикалық (ұйымдастыру- педагогикалық, білім беру-педагогикалық) білімді меңгереді.