Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл.
-
Берілетін дәреже / біліктілік«6B01701 - Казақ тілі мен әдебиеті» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі-Білім беру (педагогикалық) -қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: -қазақ тілді, сонымен қатар қазақ тілді емес өзге тілді жалпы білім беретін орта мектептерде ; - лицей, гимназияларда; - техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында. - мектепте факультативтік сабақ ұйымдастырушы. - ғылыми-зерттеуші (ғылыми-зерттеу мекемелерінде кіші ғылыми қызметкер); - әдеби-шығармашылық бағыттағы (әдеби, мәдени мекемелерде, баспа орындарында) әдеби кеңесші; - БАҚ мекемелерінде әдеби қызметкер, корректор, редактор; - ұйымдастырушы-басқарушы (орта мектептерде, гимназиялар мен лицей, колледждерде мамандығына тікелей қатысы бар мекемелерде); - өндірістік-басқарушылық (мемлекеттік органдарда, түрлі кәсіпорын, өндіріс орындарында іс-қағаздары мен құжаттау бөлімдерінде) қызмет; - орта мектептерде, гимназиялар мен лицей, колледждерде, білім бөлімдерінде, яғни мамандығына тікелей қатысы бар мекемелерде әдіскер; - аударма саласында (мемлекеттік органдарда, түрлі кәсіпорын, өндіріс орындарында, білім беру, мәдениет, басқару мекемелерінде, БАҚ-та, мәдениетаралық қатынас саласында және әлеуметтік-гуманитарлық қызметтің басқа да салаларында)аудармашы. - білім беру, мәдениет, басқару мекемелерінде, БАҚ-та, мәдениетаралық қатынас саласында және әлеуметтік-гуманитарлық қызметтің басқа да салаларында ісқағаз жүргізушісі;
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6 (деңгейі 6.1; 6.2; 6.3; 6.4 )
-
Кәсіби қызмет саласыБакалаврдың кәсіби қызметінің саласы еңбек нарығының сұранысына сәйкес анықталады: ▪ білім беру; ▪ ғылым; ▪ білім беру саласындағы әкімшілік қызметтер (орта және арнаулы орта, жоғары оқу орындары); ▪ әлеуметтік-гуманитарлық қызметтердің басқа да салалары (мәдениаралық қатынас); құжаттар тілін жүргізу; аударма; БАҚ; мәдениет; өнер
-
Кәсіби қызмет нысаны жалпы білім беру және бейіндік мектептер орта (гимназиялар, лицейлер) және арнаулы орта (колледждер, техникумдар) оқу орындары; ғылыми-зерттеу мекемелері; баспа ісінің қызметкері бастауыш мектептер; мамандандырылған мектептер; БАҚ; мәдениет саласының нысандары; мамандықтың профилімен сәйкес келетін басқа да нысандар.
-
Кәсіби қызмет түрлеріқазақ тілі мен әдебиеті- білім беру бағдарламасының бітіруші түлегі төмендегідей кәсіби қызмет түрлерін атқара алады: 1) оқыту; 2) тәрбиелеу; 3) әдістемелік; 4) зерттеушілік; 5) әлеуметтік-коммуникативтік; 6) баспа ісі; 7) аударма 8) іс қағаздарын жүргізуші; 9) ұйымдастыру-басқару. – қазақ тілі мен әдебиетін оқыту; – білім беру мекемелерінде тәлімгерлік қызметтер; – білім беру мекемелерінде әдіскерлік қызмет; – баспа өнімін әзірлеу, түзету, редакциялау; – лингвистика, әдебиеттану, фольклористика және текстология салаларында зерттеулер жүргізу; – мәдени-ағартушылық жұмыстар жүргізу; – ауызша және жазбаша аудармаларды жүзеге асыру; – білім беру, мәдениет, басқару мекемелерінде, БАҚ-та, мәдениетаралық қатынас саласында және әлеуметтік-гуманитарлық қызметтік басқа да салаларында филологиялық білімді қажет ететін кәсіптік қызметтерді жүзеге асыру. – ресми-іскерлік құжаттарды дайындау; –білім беру мекемелерінде оқу-әдістемелік үрдісті ұйымдастыру-басқарушылықәрекеттерді жүзеге асыру;
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Өзінің кәсіби қызметінде қоғамдық пікір, салт-дәстүр, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарға бағытталған іс-әрекеттер жасайды, бүкіләлемдік және евразиялық тарихи үрдіс контекстінде тәуелсіз Қазақстан мемлекетінің тарихи негіздері мен қалыптасу аралығын «Елбасы тағылымы» пәні арқылы айқындай алады
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Орыс және шетел тілінде тілдік ортада еркін тілдік қарым-қатынас жасауға қажетті дағдыларды меңгереді
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Білім беру және кәсіби қызметтегі педагогикалық-психологиялық мәселелерді шеше білу қабілетіне ие болады
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Тіл мен әдебиеттің структуралық қырын жан-жақты игеріп шығады
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Тіл мен әдебиет ресурстарын тиімді пайдалануда іргелі лингвистикалық және әдебиеттану бағытындағы жаһандық мәселелері туралы пайымдауқабілеті қалыптасады және оны кешенді талдауға қабілетті болады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Оқыту мен тәрбие үрдісінің негізгі идеяларын, заңдарын, заңдылықтарын, ұстанымдарын кәсіби қызметте қолдана алу дағдыларын игеріп шығады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әдебиет саласы бойынша теориялық білімдерін тереңдетеді, қазақ және әлем әдебиеті үлгілерін салыстыру арқылы әлемдік әдебиеттану ғылымының ағым-бағыттарын айқындай алады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Лингвистика саласы бойынша теориялық білімдерін тереңдетіп, тәжірибелік дағдыларын көтереді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Қолданбалы пәндерден, әдістеме және тәжірибе арқылы алған білімі мен дағдысын қазақ тілді емес ортада қолдану құзіретіне ие болады.